Adamın biri yeni ulaştığı otele kaydını yaptırır. Odasına girdiğinde masada bir bilgisayar görür ve karısına e-mail atmaya karar verir. Fakat yazdığı mesajı farkında olmadan yanlış bir adrese gönderir.Tam bu sırada farklı bir yerde başka bir kadın, kocasının cenaze töreninden evine yeni dönmüştür; bilgisayarındaki e-maili görür, arkadaşlarından geldiğini düşündüğü e-maili okuyunca olduğu yere yığılıp kalır. Odaya giren annesi, yerde yatan kızını ve ekrandaki e-maili görür...
Kime: Karıma.
Konu: Yeni ulaştım.
Tarih: 16 Haziran 2004
Mesaj: Benden haber aldığına şaşıracağından eminim. Burada bilgisayar var ve sevdiklerimize e-mail gönderebiliyoruz. Buraya yeni ulaştım ve kaydımı yaptırdım. Herşey yarın senin buraya geleceğini düşünülerek hazırlanmış. Seninle buluşmayı dört gözle bekliyorum. Umarım benim gibi sorunsuz bir yolculuk geçirirsin.
Not: Burası çok sıcak!...






