Amatör BAL liginde mücadelesini sürdüren ilimiz temsilcisi Kilis Belediyespor, geniş bir taraftar kitlesinin desteği ile kendi evinde Adana GençlerBirliği ile yaptığı mücadeleden 2-0 yenik ayrıldı.
Kilis Belediyesporun kendi sahasında 3 puan bırakmasına neden olan maçın ilk yarısında iki takım da gol yollarında başarısız oldu. Zorlu bir mücadeleye sahne olan maçın ikinci yarısında son 10 dakikaya golsüz girildi. Adana GençlerBirliğinin maçın 84. dakikasında kazandığı penaltıyı gole çeviren Özgür Nurlu takımını 10 öne taşıdı.
Adana Gençlerbirliği sporcusu Murat Taygarın 90. dakikada gelen golüne engel olamayan Kilis Belediyespor maçtan 2-0 yenik ayrıldı.









