Kilis Belediyespor, Batman Belediyespor deplasmanından 3 puanla dönerek üst üste ikinci galibiyetini almayı başardı.
Geçtiğimiz hafta kendi evinde Diyarbakır Kayapınar Belediyesporu 2-1lik skorla deviren Kilis Belediyespor, bu hafta da deplasmanda karşılaştığı Batman Belediyespor tek golle geçerek üst üste ikinci galibiyetini almış oldu. Deplasmanda oynadığı maçın 13. dakikasında Batman Belediyespor oyuncusu Selmanın kendi kalesine attığı gol ile
1-0 öne geçen Kilis Belediyespor, sıkı bir defans oyunu ile maçtan bu skorla, 3 puanı hanesine yazdırarak ayrılmayı bildi.









