Kilis Devlet Hastanesi’nin çatı onarımı esnasında çıkan yangın esnasında, yatmakta olan hastaların tamamı tahliye edildi. Söndürme çalışmaları sırasında yoğun bakım ünitesinde yatan 17 hasta Gaziantep Devlet Hastanesi’ne sevk edilirken, geri kalan 118 yatan hasta Kilis Devlet Hastanesi bahçesine çıkarıldı. Personelin ve ekiplerin yoğun çabası sonucu hastalar herhangi bir zarar görmeden hastane bahçesine çıkarılırken, ayakta duramayacak durumda olan hastaların sedye veya yere serilen yataklara yatırıldığı gözlendi.(Kilis Postası Haber Merkezi)
Kilis Güncel
Yayınlanma: 02 Eylül 2014 - 18:31
Güncelleme: 06 Eylül 2014 - 09:42
Yangında Böyle Tahliye Edildiler
Kilis Devlet Hastanesi’nde bugün çıkan yangın esnasında hastalar hastane bahçesine çıkarıldı.
Kilis Güncel
02 Eylül 2014 - 18:31
Güncelleme: 06 Eylül 2014 - 09:42
Bu haber 1904 defa okunmuştur.
İlginizi Çekebilir









